lundi 14 août 2017

Olivia Newton-John launches We Go Together campaign


Olivia Newton-John lance une nouvelle campagne de collecte de fonds pour recueillir 1 million de dollars pour le centre de bien-être et de recherche Olivia Newton-John Cancer Centre situé dans l'enceinte de l'hôpital Austin à Melbourne .
Dans un message vidéo, Olivia qui se rétablit de sa rechute du cancer au sein, a remercié ses fans avant de préciser les nouveaux objectifs de la campagne We Go Together.


"Je tiens à exprimer ma gratitude à tous ceux qui ont envoyé des jolis messages de soutien au cours des derniers mois. Vos prières et vos bons vœux m'ont véritablement aidé et continuent à élever mon esprit. Je me sens bien et je suis impatiente de vous voir bientôt".


Olivia Newton-John reviendra à Melbourne le mois prochain pour son «ONJ GALA» annuel suivie de la «Wellness Walk» le 17 septembre. Les deux événements célébreront le travail du Centre ONJ.
«Je suis impatiente de retourner à Melbourne pour ces deux collectes de fonds très spéciales pour le Centre ONJ. Elles sont très importantes et chères à mon coeur", a t-elle déclaré dans un communiqué de presse.



Olivia Newton-John has launched the We Go Together fundraising campaign in a bid to raise $1m for the ONJ Centre at Austin Health, Melbourne. The campaign calls for people to share messages of 'strength and courage' on social media, to support those suffering from cancer. In a video message, the Grease star addresses her personal battle with breast cancer and how proud she is of the organisations contributions to the community it serves.

BIG ANNOUNCEMENT! 🙌 . Have you heard? Olivia Newton-John has launched our new national fundraising campaign in a bid to raise $1 million for the ONJ Centre at Austin Health. . The ‘We Go Together’ campaign is calling for people to share messages on social media of strength and courage to help those on the journey to win overcancer . You can help us reach our target and spread the message by recording the following message on your own social channels:  #wegotogether for XX (insert family member of friend’s name). I donate $10 by texting HOPE to 0497 222 555 and nominate XX (insert the person’s name you are nominating) to do the same, because We Go Together to win over cancer. If you're not in Australia, please donate via the link in our bio. #donatenominate @therealonj @onjcancercentre
Une publication partagée par ONJ Cancer Centre (@onjcancercentre) le


.
THE MORNING SHOW



.
TWITTER



Aucun commentaire: